Handbol a Ràdio Palafrugell Handbol a Ràdio Palafrugell
Josep Maria Mora: “Hem patit molt, però això ho compensa tot”

Josep Maria Mora: “Hem patit molt, però això ho compensa tot”

Descripció de l'episodi

El fundador del Club Handbol Garbí valora un partit molt exigent, amb lesions i dificultats constants, però resolt amb un moment clau: el penal aturat per Pau Carbó. Destaca l’esforç de l’equip, l’emoció viscuda a casa i l’orgull pel camí recorregut fins a la classificació.

Descarrega el pòdcast