Una vintena de veïns, com a mínim, de la zona del carrer Ample porten 15 dies sense telèfon
•
Episode description
Des del passat 30 d'abril, una vintena de veïns i veïnes de Palafrugell no tenen subministrament de telèfon, ni tampoc d'Internet com a conseqüència d'un problema en la línia que gestiona Telefònica-Movistar.
Josep Ollé, propietari de l'Ortopèdia Tres Edats de Palafrugell ha denunciat aquest fet als micròfons de Ràdio Palafrugell. Fins ara se sap que la zona afectada comprèn les vivendes del carrers Ample, La Rajola, Sant Ramon i Sant Pere i el passeig Migdia. En aquest sentit, Ollé destaca que la companyia els ha reconegut que des del 30 d'abril la línia ha estat donant problemes, però que realment ells s'han vista afectats des del dia 2 de maig.
Alguns dels afectats també han explicat que el seu problema és que els han creuat les línies. És a dir, el seu número el té una altra persona i ells tenen el número telefònic d'una altra.
Després de més de 10 dies la companyia, segons expliquen els afectats, s'ha posat en contacte amb ells per comunicar-els-hi que el problema havia estat solventat. No obstant això, quan els veïns ho han comprovat han constatat que el problema persistia.
A més dels maldecaps per als negocis de la zona, també ens han ressaltat que entre els afectats hi ha persones d’edat avançada i dependents que fa dies que no tenen connexió al servei de teleassistència per emergències.
Els veïns i veïnes de la zona s'estan replantejant de fer una denúncia col·lectiva per reclamar els danys i perjudicis que els està provocant aquesta manca de servei de telèfon. El principal problema és que desconeixen quantes persones en total estan patint aquest problema. En aquest sentit demanen que tots els afectats es posin en contacte amb ells per iniciar els tràmits per a fer una demanda conjunta.